لذت کتاب

به اطلاع می‌رساند ششمین نشست صمیمی «لذت کتاب» با محوریت مطالعه کتاب «هستی» نوشته فرهاد حسن زاده،

ساعت 11

 

روز چهارشنبه، 18 شهریور

 

در کتابخانه امام علی(ع) یزد با حضور مدیرکل محترم و کتابخوان؛ سرکار خانم دوست فاطمی‌ها برگزار می‌گردد.


شما هم دعوتید به چشیدن لذت کتاب؛ منتظر حضور پرمهرتان هستیم..

 

نظرات  (۲)

  • روح اله محی الدینی
  • سلام آقا احسان
    میشه بفرمایید تم این کتاب و موضوع اصلی آن چیست؟
    راستش من پیگیر تهیه کتاب هستم تا بخونمش ولی متأسفانه توفیق نیست توی نشست شرکت کنم.
    در ضمن سفره صبحانه جدید رو هم راه اندازی کردم. در آدرس:
    http://mohyaddiny.blog.ir/
    دیگه از دست بلاگفا و ساختار مزخرفش خسته شدم!
    پاسخ:
    سلام
    رمانی درباره دختری است به نام هستی که در بستر تهاجم عراق به ایران و دفاع مقدس نوشته شده است.
    خواندنی است. شیرین است. تلخ و شیرین است...
    I had this hideous “he hates Hennings?! But I loved Pssssst” moment.. then I started to hate Pssssst just out of principle, and then I co7d&nl#821u;t.. and then I reread the blurb and realized we aren’t related and then I was done…Hey have you met Neil Gaiman?! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی